مسئولان محترم بشنويد.
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3300
بازدید کل : 42737
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




خوشحال از پیدا کردن کار با هزار ان نقشه برای  برنامه های آینده ماه ها از هر تفریحی گذشتم تا به زور تونستم پولی پس انداز کنم .حالا بماند در طی این ۸ سال کار چقدر تحقیر کارفرما مو تحمل کردم .

حالا موقع شادی کردن بود . وقت ازدواج و وقت استفاده از لحضات شاد . با هزار قرض و قوله ازدواج کرده .

ولی طبق معمول راضی بازم خدا رو شکر بعضی از همسن و سالای من حتی هنوز کار ندارن .

حالا من بودم به عنوان نان آور خانواده وباهزار قرض و هزار گرفتاری جدید .

داشتم مثل بچه آدم کارمو می کردم که یهو نمی دونم مدیرم شب خواب بد دیده بود یا با زنش دعواش شده بود که صبح اومد و گفت آقا حواستو جمع کن که اینجوری بخوای کار کنی باید خداحافظی کنی

آقا ..مگه من کم کاری کردم . تا الان مسئولیتی به من دادید انجام ندادم .تند تند داشتم می گفتم که یهو داد زد گفت بفرمایید بیرون .آه

راستی یادم رفت بگم من بعد از هشت سال کار هنوز قراردادیم .اونم از نوع ماهانش . یعنی می تونن سر یک ماهی که من اصلا انتضار ندارم بگن از فردا تشریف نیارین یا بدتر روز او ل کاری با انرژی وارد محل کار بشی ببینی کارتت نیست (آقا شما دیگه تشریف نیارین )

حالا من با چه امیدی باید کار کنم .همین طور سنم می ره بالا و فرصتهای دیگه ای که شاید روزی بخواد پیش بیادو از دست می دم .

حالا اگه من بخوام بچه دار شم ......

۸ سال عمرم ....................قرارداد یک ماهه..........................قرضام............کرایه خونه...............خوراک و پوشاک ..............................قرار داد یک ماهه ................۸ سال کار .؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : س.برج خانلو